۷ روش معروف سئو که غلط هستند!

توجه داشته باشید این نوشتار در مورد سئو کاران خارج از زبان فارسی نوشته است و انتقادی به همکاران عزیز وطنی نیست.
 
بحث‌های زیادی در مورد بهینه‌ سازی موتور جستجو  و سئو در وب سایت‌ های ارتباط جمعی وجود دارد: شما آن‌ها را در Facebook، LinkedIn، Twitter و وب سایت‌های وب سنتی پیدا خواهید کرد. محبوب‌ترین وبلاگ نویس SEO در بخش نظرات خود فروم های بحث و تبادل نظر دارند. پیدا کردن بدترین اطلاعات نادرست که در جامعه بازاریابی وب به اشتراک گذاشته می‌شود ، آسان است. تقریبا هر ایده محبوب که بارها و بارها به اشتراک گذاشته می‌شود ، نادرست است. این ادعاهابارها توسط وبلاگ نویسان متعدد SEO و مجریان کنفرانس، توسط کارکنان موتور جستجو، و در برخی موارد حتی توسط رسانه‌های خبری ، اثبات شده‌است. و با این حال بازاریابان وب شروع به به اشتراک گذاشتن توصیه‌های بد آزادانه، آزادانه، و موضوع بسیار عادی می‌کنند.

چیزی که  از همع بدتر است این است که افرادی که در زمینه سئو به خوبی شناخته می‌شوند و به طور گسترده مورد احترام هستند ، این کار را انجام می‌دهند تا برخی از این مهملات را کنار بگذارند و چیزهای دیگر را به اشتراک بگذارند. حفظ همه تغییرات در بازاریابی دیجیتال سخت است. هر ماه برخی از مطالب قدیمی بخش SEO به این دلیل که منسوخ شده‌ است. الگوریتم ها تغییر می کنند و اصلا نمی شود گفت که سئو زنده نیست!
بهینه‌ سازی موبایل چقدر مهم است
 
این طور نیست که آن‌ها حقایق را نشنیده اند یا نمی بینند بلکه راست اش را بخواهید مشکل این است که آن‌ها حقایق را به نفع اساطیر SEO رد کرده‌اند. یک ” افسانه ” لزوما دروغ نیست، اما تصور ما از SEO به طور عمده بر روی اطلاعات قدیمی ساخته شده‌اند ( چون ما دائما آن را تقسیم می‌کنیم ) و واقعا تحلیل بد. تجزیه و تحلیل بد نشانه‌ای از محبوب‌ترین رهبران فکری SEO است. آن‌ها در ارائه ایده‌هایشان و وحشتناک در بررسی آن‌ها خوب هستند. اگر این صنعت استانداردهای قابل قبولی داشت ، این افراد ازمراحل کنفرانس‌های خود به خنده می‌افتادند.
 

بیایید نگاهی به برخی از  اشتباهات فاحش که بسیاری از ما سئو کاران مرتکب می شویم را بیاندازیم:

 

۱. شما PageSpeed یا سرعت سایت در موبایل را از طریق اتصالات دسکتاپ تست می‌کنید.

 
به نظر می‌رسد همه با هر نوع  روش در بازی SEO به این نتیجه رسیده‌اند که بهینه‌ سازی موبایل چقدر مهم است. هنوز بسیاری از وب سایت‌هایی وجود دارند که سئو فرندلی نیستند، اما این یک مساله کاملا متفاوت است. همه چیز غیر ممکن است اما پیدا کردن یک جلسه بازاریابی آنلاین، کنفرانس، و یا سخنرانیکه حداقل یک بیانیه ارائه نمی‌کند ( در صورتی که کل ارایه، تابلو و یا مسیر را نداشته باشد ) تا به همه توصیه کند که به بهینه‌سازی تلفن همراه برسند. پسما در مقدمه خوب عمل می‌کنیم. اما نکته منفی در جزئیات است و یکی از جزئیاتی که ظاهرا از اکثریت بازاریابان وب حذف شده‌است بسیار مهم است.
 
شما باید صفحات موبایل خود را در یک موبایل تست کنید. باید سرعت متغیر موبایل ها را در نظر داشته باشید! یک ” سرعت متغیر ” چیست ؟ خیلی ساده بگوییم: سرعت موبایل از ۴G هست تا ۳G و ۲G …. آیا تست می کنید سایت در موبایل با سرعت های مختلف چگونه است؟ بیش از ۸۰ درصد از مخاطبین متحرک در سرتاسر جهان هنوز به سایت‌های موبایل شما در ارتباط با ارتباطات ۳ G متصل هستند.
 
بنابراین هنگامی که شما نشانی‌های اینترنتی خود را به ابزارهای تست ” سرعت صفحه ” ارسال می‌کنید، آیا آن‌ها گزینه آزمایش در سرعت‌های سیار را به شمامی‌دهند ؟ اگر نه، پس چه سرعتی را امتحان می‌کنید ?
 
بدتر از این، آیا شما فقط [ CTRL ] + [ SHIFT ] + [ I ] را دیدید تا ببینید صفحات شما در حالت متحرک چه شکلی هستند ? آیا سازندگان وب سایت شما از گوشی‌های هوشمند چندگانه برای ارتباطات Wi – Fi های ارزان استفاده نمی‌کنند تا ببینند چه اتفاقی می‌افتد ؟
 
شبیه‌سازی های فعلی برای بررسی سرعت سایت موبایل شما در نت و وب در حال کشتن ارزش واقعی تست موبایل سایت شماست. شما باید در دنیای واقعی که در آن مردم واقعا از تلفن‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند بروید و وب سایت خود را  تست کنید. حداقل، ابزار آزمایش خود را برای تنها سرعت صفحه تست در ۳ G تنظیم کنید. بله، بعضی از مردم ۴ G ارتباط دارند.
 
اتصال ۴G ثابت چند ثانیه سریع‌تر از اتصال ۳G ثابت است.کاری که باید انجام دهید: چندین ابزار تست سرعت صفحه وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد مشخصات را به ۳ G و دیگر انواع اتصال تنظیم کنید. به ابزارهای بهتر خود نگاه کنید و ببینید آیا آن‌ها گزینه زمان بندی پالس ساعت را در سرعت‌های واقعی تلفن همراه به شما می‌دهند، یا اگر گزارش‌ها آن‌ها حداقل این اطلاعات را به شما می‌دهند. سرعت بارگذاری رومیزی ۳ – ۵ ثانیه معمولا به ۱۵ – ۲۰ ثانیه‌ای دانلود ترجمه می‌شود، اما فرضیات را ایجاد نمی‌کنند. آزمایش در سرعت‌های مناسب توصیه یک حرفه ای به شما می تواند باشد. 
 
این پست به روز خواهد شد!

درباره نویسنده: مهدی پدرام

مهدی پدرام هستم ۸ سال برای بهبود نتایج در گوگل و بازاریابی از طریق اینترنت کار می کنم فراز و نشیب زیادی را در این راه طی کردم. اما به تجربه ها و یافته هایم ایمان دارم و راه ادامه دارد.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *