مهدی پدرام مشاور سئو و سئوکار حرفه ای

بازاریابی وابسته | قسمت دوم مصاحبه یا دیوید بروان

  • شما قالب های مقرون به صرفه ای را آماده می کنید که برای موتورهای جستجو و به اصطلاح سئو پذیر هستند. شما اولین بخش را برای همه با محصولات و خدمات خود آسان کرده اید. با این حال، سخت ترین قسمت درست پس از نصب قالب به وب سایت می آید؛ نیاز به بازدید کننده، مشتری بالقوه و فروش. شما احتمالا با هزاران صاحب کسب و کار آنلاین صحبت کرده اید. اشتباهات رایج که شما اغلب مشاهده می کنید چیست؟ پیشنهادات شما برای خوانندگان ما در این مرحله چیست؟

مشاهده ادامه مطلب “بازاریابی وابسته | قسمت دوم مصاحبه یا دیوید بروان”

هفت ابزار مفید بازاریابی اینترنتی که برای شکست دادن رقبا لازم دارید.

بازاریابی رقبا دغدغه هر کسی است که کسب و کاری را برای خود راه انداخته است. آنها می خواهند بدانند که رقیب های آنها چه فکری در سرشان دارند، و چگونه این فکرها را عملیاتی می کنند. آنها همچنین می خواهند بدانند که رقبای تجاریشان در اینترنت کدام روش ها را کار نمی کنند،متدشان چیست و مهم تر از همه چه پلنی برای رشد کسب و کارشان در اینترنت استفاده می کنند. من همیشه مشتری هایی داشتم که دوست داشتند در گوگل با کلماتی که خودشان دوست دارند بالا باشند اما در نتیجه بررسی هایی که می کردم رقبای آن ها در سئو روی کلماتی به مراتب بهتر و کارآمد تر سرمایه می کردند.

مشاهده ادامه مطلب “هفت ابزار مفید بازاریابی اینترنتی که برای شکست دادن رقبا لازم دارید.”