۵ ابزار کلماتی کلیدی که قبل از آموزش سئو باید بدانید!

معرفی سایت ubersuggest

پیشنهادهای جستجو می تواند یک منبع خوب الهام بخش برای انتخاب کلمات کلیدی وب سایت شما باشد. زیرا آنها یک بینش ارزشمند درباره آنچه مردم در موتورهای جستجو تایپ می کنند در اختیار شما می گذارد. در واقع شما با آنها می توانید از جستجوهای کاربران باخبر شوید و در انتخاب کلمات کلیدی سایت خودتان از آنها استفاده کنید.

آموزش سئو  حتما با آموزش انتخاب کلمات کلیدی بباید شروع بشود. ابزارهای مختلفی وجود دارند که پیشنهادهای جستجو را با روش های مختلفی فهرست می کنند. در این نوشته با پنج تا از این ابزارها آشنا می شوید. همه آنها رایگان هستند، و در بعضی از آنها حتی ثبت نام نیز اختیاری است. این پنج ابزار راه های مختلفی را براساس پیشنهادهای جستجو کاربران به شما ارائه می دهند.

UberSuggest

(رایگان و بدون نیاز به ثبت نام)

منابع: Google Suggest, Google Keyword Planner

خروجی: دارد

معرفی سایت ubersuggest

ویژگی های منحصر به فرد: این ابزار یکی از پیشرفته ترین ابزارهای انتخاب کلمات کلیدی رایگان است که شما همیشه می توانید از آن استفاده کنید. برای دسترسی به همه امکانات این ابزار نیازی به وارد شدن به سیستم نیست و شما به راحتی می توانید حجم جستجو و رتبه رقابت در آن کلمات و فیلترهای پیشرفته را در اختیار داشته باشید.

 

کلمات کلیدی گورو (Keyword.Guru)

(رایگان و بدون نیاز به ثبت نام)

منابع: گوگل، یاهو، بینگ، یوتیوب، آمازون، ایبی و Google Play

خروجی: دارد

ویژگی های منحصر به فرد: این ابزار امکان تحقیق رایگان کلمات کلیدی از @YoungbloodJoe را به شما می دهد. شما با این ابزار می توانید یک مرور سریع به کلمات کلیدی مرتبط با سایت تان داشته باشید. این ابزار درست در زمانی که گیر کرده اید به کمک شما می آید و می تواند برای تان الهام بخش باشد.

ابزار پیشنهاد حجمی (Bulk Suggest Tool)

(رایگان و بدون نیاز به ثبت نام)

منابع: گوگل، یوتیوب، آمازون (Google.com, Bing.com, Youtube.com, Amazon.com)

خروجی: دارد

ویژگی منحصر به فرد: این ابزار چند مرحله ای است: در مرحله اول می توانید از آن کلمات کلیدی مرتبط خود را به دست بیاورید. سپس کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید و در مرحله بعدی می توانید بیشتر روی آن کلمات کلیدی متمرکز شوید تا دقیق ترین انتخاب را داشته باشید. این ابزار بهترین راه برای کشف دقیق تر کلمات کلیدی براساس محدوده اهداف شماست.

خروجی این ابزار بسیار راحت است: شما می توانید داشبورد کلیدی (همه در یک صفحه) را با پایگاه های داده های مختلف کنار یکدیگر داشته باشید. مثلا به این صورت، گوگل و بینگ (عمومی)، یوتیوب (سرگرمی) و آمازون (تجارت الکترونیک).

داده های این ابزار به صورت دو قسمتی و خودکار ذخیره می شود.

SerpStat

(نیمه رایگان، شما برای استفاده از برخی از ویژگی های این ابزار نیاز به ثبت نام دارید، مانند گرفتن خروجی)

منابع: Google Suggest

خروجی: دارد (ولی باید ثبت نام کنید)

ویژگی های منحصر به فرد: با این ابزار می توانید نتایج دلخواه خود را فیلتر کنید. با این کار فقط نتایجی برای شما نشان داده می شود که شما مدنظرتان است. این یک روش عالی برای دسترسی راحت تر و دقیق تر به داده ها است.

با استفاده از یک الگوریتم خاص، پرسش های متناظر را می توانید انتخاب کنید. با این کار به راحتی می توانید یک برنامه محتوا برای وب سایت خودتان با آنها ایجاد کنید.

همچنین Serpstat یک ابر تگ ایجاد می کند که شما با آن می توانید به سرفصل ها متمرکز شوید و آنها را توسعه بدهید.

KeywordTool.io

(نیمه رایگان، برای استفاده زا برخی امکانات نیاز به ثبت نام دارید)

منابع: گوگل، بینگ، یوتیوب، ایبی و آپ استور (برای هر منبع از چند زبان پشتیبانی می کند و برای زبان انگلیسی خیلی خوب جواب می دهد)

خروجی: دارد (می توانید کلمات را انتخاب و کپی کنید)

ویژگی منحصر به فرد: تا جایی که ما می دانیم این تنها ابزاری است که از اپ استور App Store پشتیبانی می کند.

Author: مهدی پدرام

مهدی پدرام هستم ۸ سال برای بهبود نتایج در گوگل و بازاریابی از طریق اینترنت کار می کنم فراز و نشیب زیادی را در این راه طی کردم. اما به تجربه ها و یافته هایم ایمان دارم و راه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*