/> دوره آموزش سئو - پدرام سئو

دوره آموزش سئو

 در آموزش سئو

اگر به این صفحه رسیده اید یعنی می دانید سئو چیست به چه درد می خورد و اصلا چرا باید سئو را یاد گرفت( قابل توجه بزرگان استارتاپ های ریز و درشت) چون شاید نشود خلاقیت و رشد یک استارتاپ را به صورت آکادمی آموزش داد! ولی به گمانم می شود سئو را تا حد زیادی آموزش داد. آموزش سئو فقط یک سری تئوری نیست و مهم تر از همه تجربیات را با شرکت کننده های کارگاه های آموزشی به اشتراک گذاشت.

سوال: دوره آموزش سئو که شما می دهید چه تفاوتی با دوره های دیگر دارد؟

خب راستش را بخواهید من هیچ ادعایی ندارم خودم را نه سئو کار خیلی شاخی می دانم و نه کارم آن قدر کساد که به فکر آموزش سئو و دکتر نامیدن خودم بیافتم. منتها شاید روش آموزشی بنده زیاد منطبق بر متد دانشگاهی نباشد اما کاملا عملگراست ثانیا من سعی می کنم روحیه جستجو کردن شرکت کننده ها را تحریک کنم و یادشان بدهم چگونه نکات جدید را خودشان یاد بگیرند. اگر عصبانی نمی شوید بگویم همان جمله کلیشه ای: آموزش ماهیگیری…..

سوال: از کجا بفهمیم شما همه چیز را به شرکت کننده ها در دوره آموزش سئو یاد می دهید؟

این خوب بستگی دارد به سابقه و تجربه شما حتما در کلاس های حضوری کسانی هستند که خودشان تنهایی کلی از مسیر را یاد گرفته اند اگر دوره آموزشی که من و همکارانم برگزار می کنیم صادقانه و پویا نباشد حتما آن ها متوجه خواهند شد و صد البته شما در همان جلسه اول خواهید دید که این دیوار درست بالا می رود یا کج؟

 

یک نکته: سئو به درد نمی خورد می روم آگهی می دهم سایت ام خودش بالا میاید!
جواب: خب بفرمائید ولی دقت کنید:

  1.  همیشه باید ازآخرین و بروزترین الگوریتم های گوگل اطلاع داشته باشید .
  2. اگر زمان و حوصله و تخصص کافی را ندارید این کار را به یک متخصص واگذار کنید.
  3.  بهینه سازی سایت با بهینه سازی یک صفحه از سایت متفاوت است .
  4.  موضوع تولید محتوا بر عهده خود مالک سایت است نه متخصص این کار.
  5.  حتی اگر نمی خواهید این کار را انجام بدهید اما باید نکات مهم آن را بدانید .
  6. : سایت را برای کاربران بهینه کنید نه موتورهای جستجو و یا گوگل .
  7.  برای کسب رتبه در صفحه اول یا رتبه یک کمی هزینه کردن منطقی است.
  8.  سایت شما یک بار بهینه نمی شود بلکه همواره باید بهینه سازی شود.
  9.  بازاریابی اینترنتی نرخ بازگشت سرمایه زیادی دارد به این موضوع توجه کنید .
  10. به دنبال کسب نتیجه پایدار باشید نه این فقط یک بار رتبه بگیرید و رها کنید.

 

راند اول: گنده گویی درباره سئو

 

  • بررسی نمونه های موفق سئو و بیان نقشه راه ما برای کسب موفقیت
  • هزینه و درآمد بازار سئو چگونه است؟
  • هاست و دامنه و تاثیر بر SEO از کجا هاست بخریم؟
  • روش های چریکی برای تولید محتوا بدون به دردسر افتادن خودمان و دیگران!
  • HoneyMoon در گوگل یعنی چه؟ چطور از این دوره استفاده کنیم؟
  • چگونه تصاویر خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم؟
  • CMS یا سیستم مدیریت محتوا و تاثیر بر سئو و بررسی جوملا وردپرس دروپال و سیستم های اختصاصی و تاثیر آن ها بر سئو
  • وردپرس CMS منطبق با سئو است؟ غلط یا درست!
  • تاثیر سرعت سایت بر رتبه در گوگل ( دردسر جدید) .و چگونه یک سایت وردپرسی را از نظر سرعت درست کنیم( البته تا حدودی)
  • نصب و پیکربندی اولیه وردپرس برای سئو
  • نصب و تنظیمات پوسته منطبق بر اصول سئو
  • معرفی بخش های سئو داخلی یا ON-PAGE
  • معرفی اصول UX / UI و تاثیر بر سئو و زدن مثال های زنده از آن ها و کشیدن الگوریتم پیشنهادی برای ساختار سایت

راند دوم: اعصاب آهنین برای سئو

  • تحقیقات کلمات کلیدی
  • معرفی Long Tail Kewword
  • معرفی تکنیکی Ever Green و Skyscraper برای تولید محتوای بی رقیب
  • روش های تولید محتوا با کپی از دیگران بدون خطر پنالتی
  • تولید محتوا برای سایتهای فروشگاهی (تولید محتوا در صفحه محصول ، صفحه اصلی ، صفحات بلاگ فروشگاه و … )
  • آموزش ابزارهای تحقیقات کلمات کلیدی به همراه تمرین عملی
  • استفاده از سرچ کنسول گوگل برای تحقیق کلمات کلیدی ( تکنیک آسان بالا بردن بازدید سایت در گوگل )
  • استفاده از ابزار رایگان Power Suite برای شناسایی وضعیت رقبا در کلمات کلیدی مختلف و آماده شدن برای رقابت (تکنیک بینظیر و عالی)
  • شناسایی نقاط ضعف و قوت برای تولید محتوای برتر
  • صفحه درباره ما و تماس با ما برای بهبود نتایج سرچ محلی
  • معرفی ابزارهای تخصصی گوگل

 

راند سوم: با کنسول وب مستر تولز درگیر می شویم!

 

  • آموزشابزار سرچ کنسول
  • ریچ اسنیپت چیست؟ تاثیر Rich Snippet بر گوگل و CTR کاربر
  • استفاده از Data Highlighter گوگل با کمک ابزار سرچ کنسول یا وبمستر تولز  قدیم
  • اسکیما یا Schema چیست؟ معرفی کدهای اسکیما
  • بررسی کدهای صفحات سایت شما از نظر گوگل برای افزایش رتبه سئو
  • نسبت کد به متن که مورد قبول گوگل باشد
  • تگ های مهم HTML که برای افزایش سئو کردن محتوا به آنها نیاز دارید
  • اهمیت و نحوه استفاده از تگ های متا (Meta Description و Meta Keywrod)
  • بررسی پوسته ریسپانسیو یا واکشنگرا + آیا به AMP نیاز داریم؟ همین جا بگویم نه همه بد و بیراه بگویند!
  • معرفی چندین پوسته برتر و مناسب برای سئو
  • اهمیت UpTime سایت و ابزار سنجش حرفه ای
  • آموزش نکات مهم سئو در فایل robot.txt+ معرفی ابزار رایگان کمکی
  • آموزش نکات محم سئو در فایل .htaccess+ معرفی ابزار رایگان کمکی
  • تاثیر امنیت بر سئو
  • آموزش نکات امنیتی سایت
  • آموزش افزونه حرفه ای امنیت سایت وردپرسی

 

 

راند چهارم: از کابوس سرعت سایت مگر می شود خلاص شد!

  • افزایش سرعت سایت
  • آموزش کاربردی و عملی با CDN یا Content Delivery Network
  • تاثیر پوسته بر سرعت
  • آموزش حل تمام مشکلات سرعت سایت در GTMetrix
  • ابزارهای حرفه ای کاهش حجم تصاویر سایت های غیر وردپرسی و افزونه برای سایت های وردپرسی
  • معرفی و آموزش افزونه های افزایش سرعت سئو
  • ابزارهای سنجش معایب و مشکلات سرعت سایت
  • چک لیست سئو داخلی + بررسی نمونه عملی انجام سئو داخلی سایت
  • تمرین عملی انجام سئو داخلی روی سایت
  • آموزش ابزارهای تخصصی بررسی سئو داخلی

 

 

راند پنجم: لینک سازی برای سئو

 

  • معرفی سئو خارجی
  • انواع سئو خارجی (کلاسه سیاه ، کلاه خاکستری ، کلاسه سفید)
  • تفاوت سئو خارجی و داخلی و تاثیر آن بر رتبه سایت
  • بهترین راهکارهای لینک‌سازی به روش کلاه سفید
  • چگونه در بازار پررقابت، به رتبه یک گوگل برسیم؟
  • چگونه در ویکی پدیا لینک‌سازی کنیم؟
  • راهکارهای دریافت لینک از کاربران
  • استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای بهبود سئو
  • ارسال اتوماتیک مطالب سایت به شبکه‌های اجتماعی
  • وبلاگ‌ها و لینک سازی کلاه سفید
  • مزایا و معایب لینک بیلدینگ کلاه سفید
  • بهترین روش‌های پولی برای دریافت بک‌لینک
  • بهترین روش‌های لینک سازی به روش کلاه سیاه
  • انجام صحیح لینک سازی کلاه سیاه
  • PBN یا شبکه وبلاگی شخصی چیست؟
  • چطور PBN ایجاد کنیم؟ (اصول صحیح ایجاد PBN)
  • سئو منفی چیست؟
  • چطور می‌توان با سئو منفی، سایت دشمن (نه رقیب) را از نتایج گوگل حذف کرد
  • تعریف پروژه فرضی و انجام قدم به قدم پروژه سئو خارجی یک سایت تازه کار تا پایان ۵ سال اول کار + ارائه چک لیست
  • آموزش خروج از پنالتی گوگل
  • سئو محلی چیست؟
  • آموزش انجام سئو محلی با ابزار گوگل
  • آموزش انجام سئو محلی با ابزارهای گوگل

راند ششم: سئو کارها پیش به جلو

 

در این بخش به آموزش موارد زیر خواهیم پرداخت :

  • اصول سئو کلاه خاکستری
  • ابزارهای سنجش سئو خارجی
  • سوشیال سیگنال چیست؟
  • سئو و شبکه های اجتماعی
  • استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی برای افزایش رتبه سایت
  • افزایش رتبه صفحات شما در شبکه های اجتماعی به راحتی و سرعت
  • ارتباط بازرایابی Outbound با سئو
  • تبلیغات اشتباه و تاثیر منفی بر سئو
  • تبلیغات حرفه ای و تاثیر مثبت بر سئو
  • ریپورتاژ آگهی یا Press Release چیست؟
  • محل های مناسب برای ریپورتاژ آگهی
  • نوشتن صحیح متن سئو شده ریپورتاژ
  • استفاده از ریپورتاژ رایگان برای افزایش رتبه سایت
  • برندینگ با سئو ریپورتاژ
  • لندینگ پیج (Landing Page) یا صفحه فرود چیست؟
  • آموزش ساخت لندینگ پیج و سئو صفحه فرود
  • رویداد یا Event و ارتباط با سئو
  • لینک سازی با کمک ایونت
  • وبلاگ سازی و تاثیر بر سئو
  • ساخت وبلاگ برای سئو سازی

 

راند هفتم: بهترین وسلیه گوگل را بشناسید آنالیزگر جادویی

در این جلسه کار با گوگل آناالیتیکس را تمام میکنیم و با کمک این ابزار حرفه ای Google ، شروع به تولید بهترین محتوا میکنیم.

 

راند هشتم: آخرین نصیحت های یک مربی

 

  1. نصب GTM (گوگل تگ منیجر) روی وبسایت
    یکی از مراحل ابتدایی و در عین حال سخت برای خیلی از افراد
  2. اتصال گوگل انالایتیکس از طریق تگ‌منیجر
    با آموزش های این بخش ، شما میتوانید کارایی ابزار گوگل Analitycs که در همین کارگاه آموزش میبینید را افزایش دهید
  3. ردگیری کلیک کاربر بر روی المان های سایت
    جاهایی که کاربر کلیک کرده ، روی دکمه اول کلیک کرده یا دکمه دوم؟ ، کدام لینک ها بیشتر برای کاربر جلب نظر کرده اند و …
  4. ردگیری scroll صفحات
    این که کاربر تا کجای سایت اسکرول کرده و چه مقدار از صفحه مارا مطالعه کرده
  5. ردگیری پر شدن فرمهای سایت
نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

معرفی سایت ubersuggest